Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 kwietnia 2016

232.POWRÓT NA STARE ŚMIECI

                RASZYN 2016.03.30.

     Ojojoj,jak że ja tu dawno nie byłem.Gdy tylko minąłem bramę i odszedłem trochę od niej dalej,ogarnął mnie święty spokój i rozkoszna cisza.Tak niedaleko,od centrum wielkiego miasta,a można znaleźć się w środku cudownej krainy.Gdyby nie leżące wszędzie sterty śmieci,można by było pomyśleć,że jest to zapomniany przez Boga i ludzi,kawałek świata.Nie będę się rozpisywał wiele na temat tego miejsca,bo robiłem to wielokrotnie.Spędziłem tu dzisiaj wiele godzin,przy pięknej pogodzie i beztroskim spokoju.Nie oczekiwałem czegoś nadzwyczajnego,choć wczoraj,jeden z kolegów widział tu,żerujące droździki.Można tu liczyć na żelazne standardy,tyle tylko,że można się tu paść  ich widokiem,z całkiem bliska.No i gdybyż było troszkę więcej zieleni.Ale to nie problem,bo można przecie wpaść tu za jakieś dwa tygodnie,co niechybnie nastąpi.Oczywiście spotkałem tu kolegę,prawdziwego zawodowca-Krzysia M.Poplotkowaliśmy o najnowszych plotkach, poobrabialiśmy odwłoki wspólnym znajomych i w miłych humorach,każdy poszedł dalej w swoja stronę.To jest całkiem przyjemne,że już na każdej wyprawie,spotykam ludzi ze środowiska,których znam i od których mogę się zawsze dowiedzieć się czegoś ciekawego.A zdarza się też coraz częściej,że i ja mam im coś interesującego do  powiedzenia.
FULICA ATRA

CACYKACZUSIE,CZYLI CYRANECZKI-ANAS CRECCA

J.W+ŚMIESZKI.SĄ ONE SPORO WIĘKSZE OD TEJ KACZUNI

PERKOZ DWUCZUBY-PODICEPS CRISTATUS
PIERWSZY MÓJ W TYM ROKU

ALEŻ ON PIĘKNY W LOCIE

GĄGOLONA SAMICA-BUCEPHALA CLANGULA

GŁOWIENKI KACZORY-AYTHYA  FERINA

J.W-KACUSIA

ŚWISTUNY,NIE JEST TRUDNO JE SPOTKAĆ.TRUDNO JE OBEJRZEĆ Z BLISKA.TUTAJ JAKOŚ SIĘ TO UDAJE-ANAS PENELOPE

J.W

J.W

GĘGĘGAWA

GNIAZDA ROSNĄ  W OCZACH

Dodaj napis

CZAPLA SIWA-ARDEA CINEREA

J.W

J.W

KORMORAN-"ZWYKŁY"....

...I W SZACIE GODOWEJ

MEWA BIAŁOGŁOWA-LARUS CACHINNANS.
PODOBNO W ZESZŁYM ROKU STWIERDZONO PO RAZ PIERWSZY,ICH GNIAZDOWANIE W RASZYNIE

JAK ZAWSZE,NA STAWIE PUCHALSKIM,ROZEJRZAŁEM SIĘ ZA BERNISIĄ.BYŁA I TYM RAZEM.ALE ZDAŁA MI SIĘ JAKIMŚ MIKRYM POKURCZEM,A PRZECIE JEST SPORO WIĘKSZA OD GĘGAWY.DOPIERO JAK SIĘ JEJ DOKŁADNIE PRZYJRZAŁEM,OKAZAŁO SIĘ,ŻE TYM RAZEM DOPISAŁO MI SZCZĘŚCIE I ZOBACZYŁEM BIAŁOLICĄ-
BRANTA LEUCOPSIS

J.W

J.W

J.W

CZERNICE-AYTHYAFULIGULA

PARA PŁASKONOSÓW-ANAS CLYPEATA

NO I MOJE PIERWSZE WTYM ROKU BŁOTNIAKI STAWOWE-SAMICA

I DWA SAMCE WKOMINIE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz